Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен шум при натиснат съединител.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ми няма логика - ако е от помпата, ще се чува винаги. Мотора и помпата на съединителя какво общо имат? Пак ти казвам - насочи се към аксиалния лагер.

    Хидравликата на волана си е съвсем отделно.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #17
      И според мен е аксиалния лагер. На моята 145-ца също вие като докосна саединителя. Но ми казаха, че не е особено голям проблема и вече 3-4 месеца си карам така.
      Alfa 156 1.8 TS 98г.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от indig0 Покажи съобщение
        И според мен е аксиалния лагер. На моята 145-ца също вие като докосна саединителя. Но ми казаха, че не е особено голям проблема и вече 3-4 месеца си карам така.
        За мен не е нормално.

        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
        Ми няма логика - ако е от помпата, ще се чува винаги. Мотора и помпата на съединителя какво общо имат? Пак ти казвам - насочи се към аксиалния лагер.

        Хидравликата на волана си е съвсем отделно.
        Ами незнам това което видях е че съединителя не е с жило а с хидравлично бутало. И даже си има пробка за обезвъздушаване. Даже се виждат тръбичките които вкарват хидравлична течност вътре. Или аз се бъркам .
        Alfa Romeo 145 1.6 120HP

        Comment


        • #19
          Не се бъркаш, освен ако не си въобразяваш, че тази система има нещо общо с хидравличната система на рейката...
          При тази система няма значение дали двигателя работи или не (както е казал tonov), така че най-вероятно проблема не е там където си мислиш, че си го намерил (както пак е казал tonov)...
          Иначе съм чувал хора да се оплакват, че нови съединители вият и стържат когато са решили да спестят някоя стотинка и са взели нещо различно от оригиналния съединител за колата... При теб такъв ли е случая..?

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
            Не се бъркаш, освен ако не си въобразяваш, че тази система има нещо общо с хидравличната система на рейката...
            При тази система няма значение дали двигателя работи или не (както е казал tonov), така че най-вероятно проблема не е там където си мислиш, че си го намерил (както пак е казал tonov)...
            Иначе съм чувал хора да се оплакват, че нови съединители вият и стържат когато са решили да спестят някоя стотинка и са взели нещо различно от оригиналния съединител за колата... При теб такъв ли е случая..?
            Съединителят е Валео евтини варианти просто не ставаха.
            Alfa Romeo 145 1.6 120HP

            Comment


            • #21
              не вярвах, че пак ще пиша тук...
              нищо де, ако скърца от аксиалния лагер, лоша работа. Можеш единствено да отидеш и да си поискаш стария аксиален лагер, за да си сигурен, че са ти го сменили, а не само са ти взели парите за него и са оставили стария. Дори да се е разскърцал новия лагер, вина няма майстора, а производителя на лагери. Все пак караш тази кола достатъчно дълго след смяната, следователно не е възможно да е объркано нещо. Така че не е хубаво да бързаме да плюем по този, който е сменял, верно че повечето са мърляви индианци...
              Ето и една схема да се ориентираш къде какво има:

              Лагера е номер 3, след като колата е тръгнала веднъж, не виждам каква грешка може да допусне който и да е.
              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
              сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

              Comment


              • #22
                Хайде и аз да кажа нещо.
                Когато се натисне съединителя се задвижват две неща.
                Първото е аксиалният лагер, а второто оста на скоростната кутия в коляновия вал. Там има лагер или бронзова втулка, според вкуса на конструктура.
                Въпросната втулка или лагер, могат да доведат включително и до късане на феродовия диск.
                Никой не обърна внимание на факта, че проблема се е появил след влизане във водата.
                Аксиалните лагери са с толкова малко смазка, че изобщо не се съмнявам, че водата е могла да я измие.
                Все пак, да не забравяме, че греста е просто петрол и сапун.
                Монтьора няма никаква вина, че колегата се е бухнал в локвата.
                Разбира се, от много чоплене да има съвсем друг проблем и тука да си пишем пълни глупости!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от basterz Покажи съобщение
                  Не няма го при изкасен мотор но чак след като свалих коша където ляга акумулатора и се гмурнах по надълбоко чух от къде точно съска.
                  Сега пък съска... последно кво прай? И сигурен ли си, че при изгасен мотор не се чува? Около помпата има ли мазно някъде?
                  Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS

                  рейтинг фотографов

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                    Сега пък съска... последно кво прай? И сигурен ли си, че при изгасен мотор не се чува? Около помпата има ли мазно някъде?
                    Значи определено не беше от аксиалният лагер. В помпата на съединителя беше проблема не беше обезвъздушена както трябва и се чуваше неще между триене и съскане. След обезвъздушаване и смазване всичко е наред. И го правеше само на запален мотор
                    Alfa Romeo 145 1.6 120HP

                    Comment

                    Working...
                    X